WEO - en ny åben standard

Plug-in solutions CEJN WEO

For Plug-in løsninger

Det er en ny æra for WEO – den unikke problemløser fra CEJN. CEJN WEO bliver af mange betragtet som den bedste hydraulisk plug-in fitting på markedet. Dette markedsledende produkt er nu i en ny fremtid som en åben standard til rådighed for alle producenter. Hensigten er at gøre dette produkt af høj kvalitet endnu mere tilgængelig i hele verden.

WEO - TID OG PLADS SPARER
Mange globale virksomheder er ”plugging in” til hydrauliske systemer ved hjælp af CEJN WEO Plug-in fittings med den innovative klik for at forbinde funktion. Markedet for WEO er omfattende, da produktet findes overalt fra store skovmaskiner til gaffeltrucks. Produktet er kendt for at reducere installationstiden dramatisk/betydeligt og er ofte brugt, når plads under samling er et kritisk problem. Det er også lækagefrit og forlænger slangens liv ved at fjerne slangetwist. På grund af disse fordele og mere, er WEO blevet valgt af mange store kunder, hvilket har ført til en større efterspørgsel efter god WEO tilgængelighed på markedet for reservedele. Ved at frigive den handelen (niplen) som en åben standard, ser CEJN en fremtid, hvor WEO er endnu mere tilgængelig over hele verden takket være flere producenter og kortere distributionskæder.

“Ved at skabe en åben standard for WEO, lader CEJN den bedste Plug-in teknologi blive endnu mere tilgængelig og omkostningseffektiv.”
- CEJN HYDRAULISK TEAM

EN ÅBEN STANDARD FORBEDRER TILGÆNGELIGHEDEN & SIKKERHEDEN
Nu er co-operation tilgængelig fra CEJN til kunder, som ønsker at modtage støtte i deres fremstillingsproces af samlingsstykker/nipler. Kun en registrering og en aftale om at CEJN specifikationer følges. Det skal være nemt og tilgængeligt at blive en WEO samlingsstykke/niple producent.

Som altid når en åben standard bliver lavet, er det for at beskytte WEO’s omdømme og sikre at bruger får ombyttelighed, højst kvalitet, ydeevne og sikkerhed. CEJN servicen vil bestå af specifikationer såsom tegninger og procesparametre for at nå en bestemt ydelse og kvalitet niveau. Hvis ændringer sker på de parameter, vil CEJN opdatere registreringsproducenter.

DET BEDSTE SCENARIE FOR ALLE
Ved at fremstille denne åben standard har CEJN set, at der vil være flest fordele for producenterne, OEMs og slutbrugerne. I fremtiden vil CEJN fokusere på omkostningseffektive leveringer af WEOs Catrigde, kernen i plug-in teknologi, fra en fuld automatiseret og kvalitetssikrede produktion linje, der kører døgnet rundet i CEJN facilitet.

Udfyld registreringen på www.cejn.com/weo

WEP Plug-in solution applications